HEM > SUPPORT/ORDER > Helpdesk & Teknisk Support

Helpdesk & Teknisk Support

Ascom Helpdesk
Vår Helpdesk registrerar ärenden och erbjuder möjlighet till teknikerbesök mot löpande avgift.

HelpDesk har öppet vardagar 08.00-16.30. Lunchstängt 11.45-12.45.

Teknisk support
Kontakta vår tekniska support när du behöver svar på frågor rörande projektering, installation och driftsättning eller handhavande.

Vi ombesörjer också omprogrammeringar/kunddataändringar och tar emot felanmälningar. Du kan enkelt komma i kontakt med teknisk support via telefon och e-post.

Kunder med service och supportavtal
Aktuella telefonnummer till vår tekniska support och felanmälan som är tillgänglig dygnet runt under årets alla dagar finns angivet i respektive avtal. Kundnummer skall uppges då avtal finnes.

Kunder utan service och supportavtal
Teknisk support har öppet vardagar 08.00-16.30. Lunchstängt 11.45-12.45.

Telefon: 031 – 55 94 90

Ascotel telefonväxlar
För teknisk support och felanmälan på Ascotel telefonväxlar, terminaler och DECT utrustning kontakta Aastra Telecom.

Aastra Telecom Sverige
Ascotel Sweden AB
Radiatorvägen 11
702 27 Örebro
Telefon:019-20 53 00
Fax:019-20 53 05
E-post: sverige@aastra.se